Pornind de la articolul acesta de pe site-ul automarket.ro, în care se prezenta autoturismul electric Volkswagen ID.5, aflăm că acesta are preţuri de pornire începând de la… 50.000 de euro, un preţ enorm care este cel al unui apartament de 2 camere! De ce se cere atât de mult pentru o maşină electrică? De ce-i atât de scumpă această tehnologie? Cât de poluantă este această tehnologie? Aşa cum scriam în acest articol din februarie 2020 – Maşinile electrice nu au niciun viitor! De aceea, trebuie inventat ceva nou, ca motorul cu hidrogen… De asta se ocupă acum inginerii români! – soluţia electrică nu este fezabilă pentru o producţie generală. Dacă Volkswagen, de exemplu, ar vrea mâine să îşi treacă toată producţia pe maşini electrice, nu ar exista suficient cadmiu în lume ca să fie produse bateriile de care au nevoie. Iar atunci când aceste baterii vor expira, s-ar putea ca poluarea din urma depozitării să fie mai mare decât cea de astăzi, cu hidrocarburile, fiindcă nu pot fi reciclate.
Revenind la articolul de pe automarket.ro, mi se par de foarte bun simţ comentariile unor cititori, care au observat cu adevărat ce se întâmplă pe plan global. Iată câteva din ele:
* „Mda, se pare că în curând nici vânzarea unui apartament de 2 camere nu va mai fi suficient ca să poţi cumpăra o electrică. Viitorul e electric. Şi e rezervat unei minorităţi.”
* „Victima propagandei: maşinile electrice nu poluează şi sunt ieftine. Un VW e mai scump decât un Audi, s-a întors lumea cu susul în jos.”
Dar comentariul de mai jos e incredibil de…. adevărat!
* „Ăsta este viitorul pe care ni-l oferă UE. Maşini electrice, făcute toate din plastic, o baterie şi un motor electric simplu, maşini care costă ca să le fabrici pe sfert faţă de cele pe motorină, dar pe care ei le vând de 4 ori mai scump. În total producătorii câştigă de 10 ori mai mult ca la o maşină clasică, iar proştii de cumpărători sărăcesc instantaneu. De fapt asta e o politică special făcută ca lumea să nu mai aibe maşini proprii, să meargă numai cu car-sharing. De ce VW a cumpărat Europcar cu 4 miliarde de euro – cea mai mare firmă de închiriat maşini din Europa? Cu ce motiv? De ce le-a dat voie? Se constituie un adevărat monopol”.
Eu aş merge mai departe… Scopul nu e doar „car-sharing”, ci şi „home sharing”, „love sharing” etc. Este boala acestor psihopaţi de globalişti care ne conduc, ca doar ei să se bucure de bogăţii şi privilegii, iar restul lumii să „share-uiască” (la comun) toate resursele lumii.