Nu stiu daca in ultima vreme vreun film a avut atata succes, cum a avut „Avatar”. Megaproductia lui James Cameron a ajuns deja pe primul loc in lume, la cele mai mari incasari realizate vreodata de o pelicula cinematografica. Filmul surprinde foarte mult prin efectele speciale care, pentru unii, par a fi extraordinare. Dar, totusi, pentru neinitiati, filmul ascunde multe lucruri…de natura malefica!
Se pare ca filmul a costat jumatate de miliard de dolari pentru a fi realizat, ceea ce inseamna ca ar fi cel mai scump film din istoria omenirii. Nu se stia inainte de aparitia sa pe piata ca filmul ar avea atata succes; ar fi putut sa fie un mare fiasco. De aceea, intrebarea legitima care se pune ar fi: de ce s-ar risca sa fie investiti atatia bani intr-un film, care ar fi putut foarte bine sa nu-si scoata cheltuielile? Poate intrucat anumite forte ascunse ar fi interesate nu neaparat de bani, ci de transmiterea unor mesaje ascunse omenirii?
Manipularea genetica si crearea unui nou om – idealul Illuminati
Coincidenta sau nu, James Cameron (producatorul si regizorul lui „Avatar”) este binecunoscut pentru ca, in majoritatea filmelor sale, prezinta mesaje „anti-umane”, prin care extraterestrii sau creaturile robotice devin „super-eroi”, prin uciderea oamenilor rai care incearca sa lupte impotriva lor. Sa ne amintim cateva din filmele lui James Cameron in care se intampla acest lucru: „The Terminator” (1984), „Aliens” (1986), „The Abbyss” (1989), „Terminator 2: Judgement Day” (1991), „Terminator 3: Rise of the Machines” (2003). Interesant e ca aceasta dogma este una care apartine si organizatiei masonico-satanice Illuminati, ce considera ca „oamenii reprezinta o boala” pentru intreg sistemul biologic al Pamantului, si de aceea, ei trebuie inlocuiti cu alte fiinte umane, puternic modificate genetic. De aceea, organizatia Illuminati ar dori ca, cu ajutorul stiintei, sa se creeze un „corp nou”, un „nou om”, care sa poata fi manipulat si controlat diabolic. Ce-ati zice daca ar aparea oameni cu picioare de pantera, care sa poata sa alerge la fel de rapid ca niste pantere? Prin tehnologia de azi, in viitor nimic n-ar fi imposibil.
In anul 2003, chinezii de la Universitatea din Shanghai au reusit sa creeze celule umane, folosind ovule de iepure. In 2004, americanii au reusit sa creeze porci cu sange uman. Iar cercetatorii californieni au creat un soarece cu creier uman. Toate acestea sunt realitati, nu povesti (puteti citi mai multe pe portalul National Geographic, http://news.nationalgeographic.com/news/2005/01/0125_050125_chimeras.html – pentru cei care cunosc bine limba engleza).
Soarecele cu ureche umana, realitatea manipularii genetice diabolice
Aceeasi idee, insa, cea a crearii unui nou trup de om, modificat genetic, apare si in „Avatar”. In acest film, militarii care ajung pe planeta Pandora, pot lua forma fiintelor umanoide Na’vi, fiinte mult mai mari si mai puternice. Prin inginerie genetica, totul e posibil, chiar si crearea unui „nou om”! Acesta este unul din mesajele de baza pe care ar dori sa ni le transmita James Cameron in „Avatar”. Dar…ia stati asa! Acelasi lucru l-ar dori si organizatia Illuminati. Mare coincidenta, nu-i asa?
Acum, sa ne mai gandim la o alta chestiune. Stirile acestea despre hibrizii intre animale si oameni au aparut in mod public; este imposibil ca marile guverne ale lumii sau fortele oculte care conduc aceasta lume sa nu aiba nicio legatura cu acest lucru. Daca in 2005, au aparut stiri conform carora s-au obtinut porci cu sange de om, sau soareci cu creier uman, va dati seama ca exista laboratoare ultrasecrete in care cercetarile genetice sunt extrem de avansate. Si e posibil, de ce nu, ca sa se fi obtinut deja un alt „trup nou” de om. De aceea, am putea banui ca „Avatar” a fost lansat pentru a putea sarbatori succesul in obtinerea unui nou trup, creat prin manipulare genetica diabolica?
Dr. Ewen Cameron, mentorul lui James Cameron
Dar, pentru a intelege mai bine ce se ascunde in spatele filmului „Avatar”, sa parcurgem impreuna o biografie interesanta a realizatorului filmului, James Cameron, o sinteza realizata de pe acest site: http://www.whale.to/b/cameron5.html, si care se numeste „Teoria conspiratiei in cazul lui James Cameron”.
Totul incepe cu Dr. Ewen Cameron (doar coincidenta de nume), care a fost un mare psihiatru american. Dr. Cameron si-a inceput cariera in psihologie in cadrul serviciilor secrete militare americane, la Office of Special Services (O.S.S.), interogand prizonierii in cel de-al doilea razboi mondial. Unul dintre prizonierii sai celebri a fost Rudolf Hess, cel care a zburat cu avionul din Germania pana in Marea Britanie, pentru a se asigura ca se va pune capat razboiului. Hess a fost capturat, intemnitat si interogat de mai multi psihiatri, printre care si de catre Dr. Cameron, care se folosea de o serie de tehnici psihiatrice, cu scopul de a modifica si controla comportamentul uman. Mai tarziu, O.S.S. si-a schimbat denumirea in C.I.A., iar Dr. Cameron si-a continuat munca in cadrul proiectelor Bluebird si Artichoke, care in 1953, a devenit cunoscut sub numele de MK-ULTRA.
Dr. Cameron era un om fara mila, ce urmarea sa obtina controlul absolut al mintii umane, folosindu-se de droguri sau socuri electrice. Avand parte de numeroase scandaluri, MK-ULTRA a fost oficial inchis de catre CIA in 1973, dar se pare ca si-a continuat in secret activitatea sub numele de MK-SEARCH, pana in 1984.
Primul film al lui James Cameron a fost finantat de francmasonerie
La sfarsitul anilor ’70, un sofer din California pe nume James Cameron, decide sa renunte la meseria sa pentru a se ocupa de realizat filme. Conform biografiei oficiale, James Cameron a fost convins in 1978, de catre un consortiu de dentisti din Tustin (California) sa scrie un scenariu pentru o mica productie care s-a numit „XenoGenesis”. Pentru asta, ar fi primit 20.000 de dolari. Cuvantul „consortiu” este insa unul ciudat; conform DEX, el inseamna: „Asociere a catorva banci sau societati comerciale mari pentru efectuarea in comun a unor operatii financiare”. Ce treaba au dentistii cu un consortiu? De fapt, acesti „dentisti” erau „psihiatri” conectati la programul MK-ULTRA al CIA si de dr. Ewen Cameron. James Cameron si „psihiatrii” se cunosteau intre ei dintr-o organizatie fraternala de care ei apartineau, si la care James Cameron a aderat incepand cu varsta de 21 de ani. Aceasta fratie secreta l-a ajutat pe Cameron sa-si finanteze primul sau film si sa-l ajute in cariera. Motivul pentru care acest „consortiu” i-a finantat lui Cameron filmul XenoGenesys in anul 1978 a fost acela de avea oportunitatea folosirii imaginii subliminale si manipularii emotionale asupra unui mare numar de oameni.
James Cameron si Noua Ordine Mondiala
James Cameron si-a continuat cariera la studiourile de film denumite „New World Pictures” care apartineau lui Roger Corman. E oare o coincidenta ca denumirea de „New World”, adica „Noua Lume”, apare in expresia „New World Order”, adica „Noua Ordine Mondiala”, idealul francmasoneriei care aspira la o guvernare globala?
James Cameron a lucrat apoi ca director de imagine la filmul „Batalia dincolo de stele” (1980). Titlul filmului era unul simbolic si exprima o credinta, in randul ufologistilor, ca si a francmasonilor, conform careia o veche batalie a avut loc in sistemul nostru solar, in urma cu cateva mii de ani. Ideea era folosirea tehnologiei MK-ULTRA pentru a pregati masele sa creada in extraterestri, cu scopul aducerii omenirii in „Noua Ordine Mondiala”.
Determinat sa intre in regie, Cameron a fost regizor second intr-o alta productie SF „Galaxia terorii” (1981).
Prin „Terminatorul”, James Cameron isi dezvaluie apartenenta sa la francmasonerie
In anul 1982, James Cameron termina de scris scenariul la „The Terminator”, impreuna cu sotia sa (care era membra a Ordinului Stelei de Est, organizatie masonica feminista). Ideea principala din „The Terminator” este aceea ca un om este trimis inapoi in timp pentru a se lupta cu un cyborg, ce doreste sa ucida o femeie, care urma sa dea nastere unui „salvator”, acesta din urma avand sa salveze omenirea de o lume guvernata de roboti. Simbolistica povestii a fost luata din Biblie, intrucat femeia ar putea fi comparata cu „Fecioara Maria”, iar „salvatorul” cu Iisus Hristos.
Simbolismul francmasonic din „The Terminator” era evident in tot filmul. Unul din primele simboluri a fost acela de a utiliza „lumina albastra” in situatii intunecate. Aceasta va reprezenta unul din stilurile de regizare ale lui James Cameron. Lumina albastra reprezinta ascensiunea simbolica a lui Cameron de la primele grade francmasonice (cunoscute sub numele de „grade albastre”), la urmatoarele grade, cunoscute ca „Ritul York”.
Unul din personajele din „The Terminator” descriu masinile ca fiind „noua ordine a inteligentei”. Puteti auzi cuvintele „Noua Ordine Mondiala” in subtext.
Orion Pictures, legata de francmasonerie
Simbolul cel mai concret este reprezentat de numele distribuitorului acestui film. Desi Cameron a lucrat cu compania HBO pentru a realiza aceasta pelicula, totusi ea a fost distribuita de Orion Pictures. Orion este simbolul lui Osiris, zeul egiptean al iluminarii si fertilitatii. Partenera lui Osiris era Isis, zeita egipteana a Pamantului. Dar ambele zeitati sunt reprezentate de componentele masculine si feminine ale simbolului francmasonic (patratul si compasul). Patratul este reprezentat de „Isis”, iar compasul de „Osiris”. Isis este simbolizat prin steaua Sirius, intrucat unii francmasoni cred ca inaintasii lor proveneau din steaua Sirius.
Scopul final al lui „The Terminator” a fost acela de a se folosi lucrarile lui dr. Ewan Cameron in filmul regizat de James Cameron. Pelicula a fost creata pentru a imprima un mesaj subliminal publicului pentru o tehnologie mai avansata ce va veni pe Pamant in viitor. Cei care vor rezista acestui mesajul vor fi…”exterminati”. Filmul a avut un imens succes, asa ca James Cameron si-a putut atinge partial tinta.
Extraterestrii si initierea in gradele superioare ale francmasoneriei a lui James Cameron
Dupa succesul cu „The Terminator”, James Cameron a inceput realizarea filmului „Aliens” („Extraterestrii”), ale caror filmari au avut loc in Anglia, in 1985. Unde? Tocmai in orasul York, asa ca James Cameron si-a putut primi initierea in gradele francmasonice ale ritului de York.
„Aliens” (1986) era o adaptare dupa filmul „Alien” (1979), in care exploratori de pe Pamant cauta pe o alta planeta o colonie miniera (ce mult se aseama inceputul cu „Avatar”!). Cand ajung aici, ei sunt vanati de niste creaturi ciudate, ce au infatisare de insecte (ca adulti) sau serpi (cand sunt tinere), si care se folosesc de trupurile umane drept gazde.
Filmul a castigat 2 Oscar-uri, pentru cele mai bune efecte vizuale si pentru cel mai bun sunet. A fost evident pentru toti faptul ca frica si groaza instalate celor care au privit acest film s-a datorat efectelor speciale din acest film, ca urmare a manipularii mintii. De ce? Pentru a-i pregati pe oameni ca intr-o zi se vor confrunta cu o amenintare din spatiul extraterestru.
„Abisul”, filmul in care s-a dezvaluit tehnologia MK-ULTRA
Urmatorul proiect si film realizat de James Cameron a fost „The Abyss” (1989), adica „Abisul”. In subiectul acestui film, un grup de exploratori marini incearca sa recupereze un submarin nuclear scufundat. In timpul acestei recuperari, ei sunt urmariti de o inteligenta extraterestra. Oamenii au de ales: ori devin „una” cu fiintele extraterestre, ori vor fi distrusi.
In timpul filmarilor pentru aceasta pelicula, Cameron a fost „antrenat” de un „consortiu” in tehnici similare „scufundarii psihice” a dr. Ewan Cameron, punandu-i pe actori si pe ceilalti participanti ai filmului sa munceasca pana la limitele lor fizice. Una din actrite, Mary Elisabeth Mastrantonio, a fost pusa de Cameron intr-o asemenea postura, incat ea il va refuza pe regizor ori de cate ori a mai solicitat-o si in alte filme. „The Abyss” a fost primul film in care s-a folosit tehnica „morphing”, prin care o imagine trece in alta imagine, printr-o anumita tranzitie, cu ajutorul calculatorului. Filmul a castigat premiul Oscar pentru efecte vizuale, dovedindu-se astfel folosirea tehnologiei MK-ULTRA, combinata cu tehnologia pe calculator.
Na’vi se inchina la Aiwass, demonul lui Aleister Crowley
Satanistul Aleister Crowley
Acum sa revenim la filmul „Avatar” si sa vedem ce alte simboluri malefice se mai ascund in el. In pelicula, extraterestrii Na’vi de pe planeta Pandora venereaza un zeu care poarta numele de Aiwass. Interesant e faptul ca Aiwass se intampla sa fie numele unui demon invocat de celebrul satanist, Aleister Crowley, cel care a admis ca a sacrificat sute de copii in numele satanei.
Sa citim din acest articol (http://www.themystica.org/mystica/articles/a/aiwass.html) despre Aiwass:
Aiwass, conform lui Aleister Crowley, a fost entitatea demonica care i-a dictat „Cartea legii”, intre 12 si 1 noaptea, in zilele de 8, 9 si 10 aprilie 1904. Crowley l-a descris ca fiind o entitate inalta, intunecata, activa si puternica, avand fata unui rege salbatic, iar ochii avand puterea de a distruge orice ar vedea. El era imbracat asemenea unui persan. Vocea entitatii diabolice era adanca, muzicala si impresionanta.
Vreti sa vedeti cum arata Aiwass? Uitati-l in fotografia din stanga. Nu-i asa ca seamana cu un extraterestru din „Avatar”? Priviti-i nasul care n-are radacina si crescatura care porneste din nas si apoi inconjoara fruntea. Nu este absolut nicio coincidenta faptul ca zeul extraterestru la care se inchina populatia Na’vi este intalnit si la marele satanist Aleister Crowley. De ce James Cameron a optat sa foloseasca aceasta entitate diabolica? Am intelege mai bine motivul daca am putea observa faptul ca Na’vi din pelicula „Avatar” sunt eroii pozitivi, adica Illuminati, care-l adora pe Satan. Astfel, se induce publicului in subconstientul sau faptul ca a-l adora pe satan ar fi o experienta pozitiva si acceptabila.
Dupa ce ati aflat ca „Avatar” incearca sa le inoculeze oamenilor in subconstient faptul ca manipularea genetica a oamenilor este posibila, si faptul ca adorarea satanei ar fi un lucru pozitiv, va mai surprinde faptul ca aceasta pelicula nu este altceva decat o „propaganda high tech”, pentru a-i pregati pe oameni pentru o „Noua Ordine Mondiala”, in care pe Pamant va domni satanismul?
„Avatar” si vrajitoria
Pentru cei care au vizionat acest film, mai tineti minte secventa in care extraterestrii Na’vi se strang in jurul unui „copac al sufletelor” si aici, tinandu-se de mana, cu mainile albastre, rostesc tot felul de incantatii? Stiti de ce aminteste aceasta secventa? De vrajitoarele care se adunau tot in jurul unui copac, se tineau de maini, spuneau incantatii demonice, in timp ce-l venerau pe satana. Exact la fel se intampla si in „Avatar”. Iar sa mai fie vorba de o coincidenta?
Utilizand tehnologia MK-ULTRA de manipulare a mintii, James Cameron poate spune subliminal publicului sau ca a practica vrajitoria este o experienta pozitiva, la fel ca si venerarea naturii. Astfel, vrajitoria este introdusa in industria filmului printr-o forma foarte subtila. Foarte tare…
In concluzie, filmul „Avatar” este o alta incercare de manipulare a constiintei umane de catre industria hollywoodiana a filmului, care este subordonata francmasoneriei (cititi mai multe despre Hollywood si francmasonerie si AICI: http://www.lovendal.net/wp52/manipularea-hoolywood-ului-de-catre-francmasonerie-idei-false-in-ingeri-si-demoni/). Nu trebuie decat sa fiti atenti la toate aceste manipulari si sa nu va lasati „furati” de efectele speciale extraordinare ale acestui film. Si nu uitati niciodata cuvintele din Biblie: „Cunoasteti adevarul si adevarul va va elibera”.