Ați auzit cu siguranță de metavers în ultimele șase luni. Cuvântul, adoptat de Meta (fostul Facebook) pentru a desemna cel mai nou scop al său, a intrat pe scena tehnologiei digitale ca sinonim pentru mediile virtuale de interacțiune care sunt mai reprezentative pentru experiența socială umană. Promisiunea este un spațiu virtual cu o experiență foarte apropiată de lumea fizică. Cu toate acestea, un metavers poate fi mult mai mult decât atât. Metaversurile există de cel puțin 19 ani, de la SecondLife încoace, cu diferite niveluri de profunzime și tipuri foarte diferite de interacțiune. Metaversurile sunt lumi virtuale persistente care continuă să existe chiar și atunci când nu vă aflați în interiorul lor, combinând aspecte ale lumii digitale și fizice. Companiile Big Tech fac eforturi pentru a se asigura că, într-un viitor cât mai apropiat, aceste cyber-tărâmuri virtuale, în care se vrea să fie pe deplin cufundate nu doar conștiințele şi sufletele oamenilor, dar şi simţurile lor, vor fi percepute într-un mod cât mai realist. Acesta este principalul obiectiv, de a cărui îndeplinire rapidă şi eficientă depind profiturile copioase ale acestor corporaţii care stăpânesc lumea.
Alătură-te acestui canal pentru a primi acces la beneficii:
https://www.youtube.com/channel/UCxIaLRynuL4dk8xb_zmgB5w/join
Genul: Film Documentar
Nu copia videoclipul!
Dacă îți place dă-i un like, distribuie-l și adaugă-l la favorite!
source