Amatorii de senzații tari pot încerca să traverseze podul rutier din Transbaikalia peste râul Vitim (Rusia), denumit Kuandinsky. Structura este dărăpănată, pe cale să se destrame, şi totuşi, de 40 de ani, maşinile se încumete să treacă peste un asemenea pod.
Satul Kuanda a fost numit cândva „Mica capitală a BAM”. Satul a apărut în timpul construcției magistralei principale Baikal-Amur în ianuarie 1981. Satul Kuanda în prezent, are aproximativ 1.300 de locuitori şi dispune de o gară (la care ajunge un tren), de un spital, un oficiu poștal, un club, o bibliotecă, o grădiniță, un cămin şi o şcoală.
Podul Kuandinsky este singurul drum către Kuanda. Trecerea, lungă de 570 de metri, a fost numită în repetate rânduri „cel mai periculos pod din Rusia”. A fost construit în 1982 pentru funcționare temporară în timpul construcției și întreținerii liniei ferate Baikal-Amur. Drept urmare, întreținerea și repararea structurii nu a fost niciodată finanțată de nimeni, podul fiind reparat în grabă chiar de șoferii care folosesc această trecere periculoasă pe propriul risc. În 2016, instanța a ordonat autorităților districtuale să închidă podul, dar locuitorii satului Kuanda, pentru care era singura legătură rutieră cu lumea exterioară, au continuat să-l circule până pe 12 mai 2018, când o gheață topită a distrus parțial podul, rezultând suprafața drumului suprapusă pe un cadru de traverse de lemn slăbite și deformate. Locuitorii din Kuanda au fost tăiați de la comunicarea rutieră cu lumea exterioară. Reparația sau reconstrucția podului Kuandinsky s-a dovedit a fi lipsită de sens din cauza nepotrivirii efective a bazei sale și a topografiei. Noul pod peste râul Vitim este doar în planurile îndepărtate.
Totuşi, conform tristului proverb „nu există nimic mai permanent decât ceva temporar”, grămezile de pietriș puse pe pod s-au dovedit a fi acceptabile pentru vehiculele cu tracțiune integrală şi cu gardă la sol înaltă. În timpul iernii, localnicii și șoferii care folosesc podul peticit se află în continuare pe un drum de urgență periculos. Lângă structura veche slăbită se află un pod feroviar robust. Acum, la Kuanda, de trei ori pe zi, rulează o locomotivă care poate livra mărfuri și, dacă este necesar, poate fi atașată la o platformă pentru transportul mașinilor.